Ledová královna - Wiggsová Susan - Recenze

přidáno: 2.1.2012

Tuhle knížku jsem dostala na recenzi od nakladatelství Metafora. Není to můj šálek čaje, ale po přečtení jsem byla velmi příjemně překvapena. Tato kniha patří do literatury pro starší dámy, než jsem já, ale pokud se vám dostane do ruky, tak neváhejte...

Zbytek recenze si přečtěte ZDE.

přidáno: 2.1.2012

...kromě toho, že Susan Wiggsová napsala velmi povedený romantický příběh, se jí nepochybně podaří donutit čtenářky k zamyšlení nad jejich vlastním životem. Ten je až moc krátký na to, abychom se podřizovali něčemu, s čím vlastně nesouhlasíme. Důležité je jít za svým srdcem a užívat si každou minutu, zvláště pak, máme-li děti. To se autorce výtečně povedlo.

Zbytek si přečtěte ZDE.

přidáno: 10.1.2012

...Knihu Ledová královna mohu vřele doporučit všem milovníkům romantiky a samozřejmě i všem fanouškům Susan Wiggsové. Určitě nebudete zklamaní. Knihu bych doporučila také těm, kteří si chtějí během dlouhých zimních večerů nad hrnkem dobrého čaje přečíst něco nenáročného. Pokud ale od knihy očekáváte něco víc než milý romantický příběh pro ukrácení dlouhé chvíle, doporučuji poohlédnout se jinde.

Zbytek recenze najdete ZDE.

přidáno: 27.2.2012

...Musím přiznat, že jsem se bála toho, co mě při čtení této knihy čeká. Myslela jsem si, že to bude další z mnoha příběhů o lásce, který nemá hlubší význam a nic zajímavého v tom není. Mýlila jsem se. Po pár stránkách mi bylo jasné, že kniha bude všechno, jen ne o ničem. Možná v ní nebyly žádné nadpřirozené bytosti a nezabíjelo v se ní jako na běžícím páse, ale tento příběh je o tom, co se může stát každému z nás, bez ohledu na to, co si kdo myslí. Je to příběh o rodině, lásce a rozhodnutí. V knize se propojuje minulost s přítomností. V jedné kapitole se dostanete do chvíle, kdy byla pro Sophie práce na prvním místě a v další se vrátíte zpět do přítomnosti, ke chvíli, kdy se snaží být se svou rodinou a snaží se s tím, co se začíná tvořit mezi ní a Noahem. Přesto to není nijak nepřehledné. Hrozně se mí líbilo to, jak byly kapitoly rozděleny, mezi každou byl přidán nějaký recept a doplňující informací k ději. To bylo opravdu originální pojetí rozdělení.

přidáno: 27.2.2012

...Moc jsem od této knihy nečekala, protože nečtu moc romantické příběhy, ale byla jsem příjemně překvapená! Myslela jsem si, že to bude další z mnoha příběhů o lásce, ve které nebude hlubší děj, ale po přečtení musím přiznat, že jsem byla úplně vedle! Po pár kapitolách, které jsem přečetla, jsem se sžila se Sophií, i když, soudě podle příběhu je mezi námi velký věkový rozdíl.! ;) Je to příběh o rodině, lásce, asi těch nejdůležitějších věcech života! J Hrozně se mí líbilo to, jak byly kapitoly rozděleny na části a mezi každou byla přidána nějaká vsuvka např. recept na Gougéres,neboli francouzské sýrové bochánky. (Ještě teď se olizuji.) Co se týče, děje, tak asi nejdůležitější část, je vztah mezi Sophií Bellaymovou a Noahem Shepherdem. Mezi sebou si nejsou zrovna věkově přiměření. Zatímco Sophie žije prací a má spoustu starostí, Noah je takový teenager, který si užívá života, jak jen to jde. Tato kniha je plná lásky, starostech, co mohou potkat nás všechny. Jsem moc ráda, že jsem na knihu, dalo by se říct i náhodou narazila!