Má noc je tvůj den - Rose Melanie - Recenze

přidáno: 6.9.2011

Kniha Má noc je tvůj den je dalším románem z edice Kassandra, která přináší romantické příběhy. Zprvu jsem se trochu bála toho, že té romantiky tam bude až moc, nejsem příznivcem přeslazené „dámské četby“, ale opak byl pravdou. Jakmile jsem se jednou začetla, nemohla jsem se odtrhnout, četla jsem doma, v práci o polední pauze, i v autobuse. Příběh Jessiky, mladé Angličanky, kterou jednou při bouřce zasáhne blesk, a ona se v nemocnici probouzí jako Lauren, manželka a matka čtyř malých dětí je napsán velmi poutavě. Jak je možné, že Jessičina duše je schopná žít ve dvou tělech? Co se děje, když Jessika spí a Lauren je vzhůru? Svobodná mladá dívka se musí po probuzení vyrovnávat s rolí matky, jedno „její“ dítě je navíc psychicky nemocné. Laurenin manžel nemůže uvěřit, že si jeho žena nepamatuje nic z předchozího života a má o své ženě pochybnosti, je najednou tak jiná. Jessika se musí vyrovnat nejen s vlastním životem, do kterého vstupuje nový muž, stejně tak s životem vdané ženy a matky, který pro ni byl doposud cizí. Také je jí jasné, že žít dvojí život nejde donekonečna. Jak to dopadne? To prozradit nemůžu, jedině snad to, že láska je silná a zmůže vše. Tohle „fantasy pro ženy“ v praktickém kapesním formátu můžu jen a jen doporučit.

přidáno: 27.9.2011

přidáno: 11.10.2011
Zjistěte, co si myslí o knize čtenáři...

přidáno: 14.2.2012

"...Myšlenka knihy byla, alespoň podle mě, velice jasně vyjádřena. Možná mě trochu mrzel konec, který byl na mě asi příliš urychlený (no jó nó, já jsem na ty složité příběhy a zamotané vztahy), ale zato ten epilog...ten jsem tedy nečekala. Připomnělo mi to knihu od B.L.Weisse - spřízněné duše vždycky jednou setkají, pokud ne v tomto životě, tak určitě v tom dalším."

přidáno: 12.3.2012
Kniha mě velmi překvapila. Co jsem od knihy čekala se mi téměř vyplnilo, ale i tak to bylo jedno velké překvapení. Rozhodně mě zaujalo, jak se příběh Lauren vyřeší a jestli vůbec někdo zjistí, že Lauren vlastně není Lauren. No a kdo na celou zápletku přijde? To vám neprozradím, jelikož bych nerada spoilerovala a také to bylo a stále je největší překvapení knihy!

Celou recenzi najdete NA BLOGU...

přidáno: 4.5.2012

Toto téma je velmi zajímavé a neobvyklé. Představte si, že byste se najednou probudili v cizím těle a museli žít život někoho jiného. Kniha je prošpikovaná vtipnými momentkami, láskou, napětím, ale i dramatem či záhadou.  Musím říct, že konec jsem očekávala trošku jinačí, ale celkově se mi příběh velice líbil.