Pařížský polibek

Pařížský polibek

PAŘÍŽSKÝ POLIBEK NEODLOŽÍTE!

"Děj není sentimentální, je to kniha vzpomínek na období, kdy ženy byly v područí mužů, a pokud chtěly dělat to, co oni, byly za to často trestány společností. Bylo těžké se prosadit jako umělkyně, žena byla stále považována za tu, co se má starat o domácnost a děti. V Pařížském polibku ale můžeme vidět, že se ženy z tohoto stereotypu vymaňovaly, často velmi úspěšně."

"Další beletrizovaný životopis z dílny Metafory se opět povedl. Pařížský polibek je ten typ knihy, nad kterou budete po dočtení ještě nějakou dobu přemýšlet, a rozhodně vás nenechá chladným. Atmosféra Paříže konce 19. století dýchá z každé stránky a svět umělců jakbysmet. Příběh, který oplývá fikcí, ale jehož kořeny jsou založeny na skutečnosti, má rozhodně co nabídnout, ať už je to z pohledu doby, do uměleckých srdcí či na překážky, se kterými musely téměř nezávislé ženy bojovat."

"Pařížský polibek má v sobě neočekávané kouzlo, jen nerada jsem knihu odkládala. Skandály, nedoceněné ženy, velké umění a přenádherná Paříž slibují napínavý příběh."

"Tuhle knížku bych chtěla vynášet do nebes, je nádherná, krásně charakterově prokreslená, zachycuje překrásné volné období v pařížské historii, píše o velkých umělcích, ale z pohledu obyčejných lidí. Jedním slovem – doporučuji. Autorce se skutečně povedlo skloubit životopisné reálie, romantický příběh, velké rodinné drama a lásku, která přežívá po celý život."

„Hned několik milostných trojúhelníků na pozadí překrásné Paříže konce 19. století, úvahy nad správností rozsudků nad lidmi, kteří skončili za mřížemi psychiatrických nemocnic, velké zrady i odpuštění, lidská přitažlivost napříč pohlavími či mladistvá naivita proti intrikám vyzrálých, to vše a ještě víc vám nabízí nová kniha se smyslným názvem Pařížský polibek.“

PAŘÍŽSKÝ POLIBEK NEODLOŽÍTE!

"Autorka předkládá mimořádně čtivý román, který budete jen těžko odkládat. Máte možnost nahlédnout do světa umělců na sklonku 19. století, do světa, v němž se musíte rozhodnout, jestli dáte přednost lásce nebo se zcela oddáte práci, protože jste žena."