Doručení do Vánoc 2017!

Kupujete knížky jako vánoční dárky? V tom případě, prosím, věnujte pozornost našim dodacím lhůtám...

Děkujeme a přejeme krásné svátky!

Prokletí ohně - Wolfová Martina - Recenze

přidáno: 21.5.2012

...Knížka se mi moc líbila. Příběh byl zajímavý a dobře se četl. Chvílemi jsem se docela bála o život hlavních hrdinů, zvláště tedy na konci, ale jinak jsem byla s postupujícím příběhem čím dál víc napjatá, jak to vlastně všechno dopadne a jestli se dozvím nějaký další střípek z Christabelina života nebo jestli bude Cora schopna uniknout své minulosti s brutálním manželem a znovu se oddat lásce. Z knih, které jsem poslední dobou četla, byla tahle přečtená nejrychleji :-). Nemohla jsem se od ní odtrhnout.
CELOU RECENZI si můžete přečíst přímo na blogu.

přidáno: 21.5.2012

... Musím říct, že rozmotání příběhů mě potěšilo a strhující závěr mě skoro až nutil podívat se na poslední stránku, jestli to dopadne tak, jak bych chtěla a nebo naopak. Prostě, jednoduše a shrnutě řečeno – velice vydařené dílo! Jsem teprve začátečnicí ve čtení fantasy děl a ani jsem nečetla jedinou knihu od Barbary Erskinové, přesto mohu říci, že dílo zaujme nejednoho člověka, ať už ve věku teenagera nebo dospělého čtenáře.
Celá recenze k přečtení ZDE.

přidáno: 29.5.2012

Novinka nakladatelství Metafora mě nalákala na podobnost autorčina stylu s mou oblíbenou spisovatelkou Barbarou Erskinovou, takže jsem se nemohla dočkat, až se začtu. Román vypráví příběh mladé ženy Cory, kterou zastihneme v okamžiku, kdy po násilném chování svého muže od něj odchází. Vrací se k otci do malého městečka, kde chce přemýšlet o tom, jak se svým životem naloží. Tady nastalo příjemné překvapení. Nejenže jsem do děje hravě vklouzla, příběh se navíc odehrává přímo v mé milované Anglii. Cora se pomalu vzpamatovává z brutálního zážitku, pomáhá otci v obchodě a srovnává si myšlenky. Zároveň potkává staré přátele a uvědomuje si, že díky manželově žárlivému a majetnickému chování byla od okolního světa dokonale izolována. Do Cořina života vstupuje nová láska. Tedy nová - jak se to vezme. Mladá žena se setkává s Williamem, se kterým chodila během studií na střední škole. Pomalu se sbližují, což se nelíbí Cořinu otci, který je ze staré školy - manželství je pro něj nadevše, Cora by i to své měla udržet za každou cenu. Takže jí nezbývá nic jiného, než otci lhát o tom, s kým tráví svůj volný čas. Ke všem problémům a starostech, které Coru trápí, se přidávají i zvláštní věci - mladou ženu pronásledují zvláštní vize. Stává se jí, že z ničeho nic vidí výjev ze středověkého života, ve kterém hlavní roli hraje nešťastně provdaná lady Christabel. Cora má pocit, že se zbláznila, naštěstí je tady hodný William, který jí pomáhá rozluštit záhadu. Díky smutnému osudu lady Christabel dostává Cora odpovědi na své otázky a rozluští i jedno děsivé osudové znamení.   Byla jsem tímto románkem nadšená. Martina Wolfová mi opravdu připomněla knihy Barbary Erskinové, nejen námětem, stylem, ale především prostředím. Podle mého dokázala anglické reálie popsat opravdu velmi dobře. Měla jsem pocit, že nečtu knížku české autorky, ale anglické. I výrazy, které mezi sebou hrdinové používali, byly takové "staromilské", na které jsem zvyklá z anglických knížek. Prostě jsem si čtení opravdu užívala, knížku jsem přečetla za jeden den - samozřejmě s nezbytně nutnými přestávkami na běžné pracovní i životní úkony   . Můžu ji doporučit všem milovníkům románů, které mají nádech tajemna, řeší návraty do minulých životů a ve kterých nechybí kapka romantiky.

od: Ivana P.
přidáno: 18.7.2012

Od Erskinové mám všechny, co vyšly a musím konstatovat, že má opravdu konkurenci. Děkuji za příjemný zážitek s knihou.

přidáno: 10.9.2012

...Knížka není tak obsáhlá, jako bývají romány Brabary Erskinové, zato je velmi poutavá a dokáže čtenáře zcela pohltit. Zatímco u skutečné Barbary se objeví nutnost knihu odložit, neboť málokdo má možnost přečíst pět set stránek na jeden zátah, u české Barbary – Martiny Wolfové toto omezení nevznikne. Můžete se nechat vtáhnout do děje a vychutnat si ho plnými doušky až do poslední stránky. A věřte, že odložit knihu pro vás bude skutečně problém. Vstupte s knihou Prokletí ohně do světa, kde se snoubí drsná realita se snovou fikcí a vychutnejte si vyprávění na pomezí detektivního příběhu, romantiky a fantasy.

Celá recenze k přečtení ZDE!