Slon

Slon

"A ten závěr, ten jsem nečekala..."

"Kniha by neměla uniknout všem nadšencům slonů. Detaily vztahující se k tomuto oblíbenému chobotnatci určitě budou bavit. Zároveň jde o zajímavý příběh s akčními prvky, který nebude nudit. A ten závěr, ten jsem nečekala."

"Svět bez budoucnosti na ulici, bohatí, inženýři, cirkusáci, vědecký svět i svět divočiny. Nikdy by mě nenapadlo, že tak rozdílné věci mohou dohromady být tak neskutečně propojené a jedno na druhém být ve skutečnosti tolik závislé. Co je pro jednoho prachsprostý byznys, je pro druhého život, pro třetího víra a pro čtvrtého neuvěřitelná pohádka. Pro všechny je to osobně nejvíc důležité. Malý růžový slon. I pro mne je důležitý. Díky němu jsem mohla nahlédnout pod pokličku dění, které mě vlastně ani nezajímalo a teď mě zajímá. Neumím lépe vysvětlit, jak na mě kniha působí. A na vás nemusí působit jako na mě. Má v sobě spoustu věcí a nevyřčeného mezi řádky. Spousta věcí je tam vepsána, i když neviditelnými písmeny. Záleží jen na čtenáři, zda to chce číst a nebo nechce. Nebo prostě jen nemůže."

"Kniha se četla úplně sama, všechno postupuje opravdu svižně a lehce se začtete tak, že se nemůžete odtrhnout. Já sama jsem přečetla knihu během pár dní. Hodně se mi hlavně líbil popis chování malého slona. Kvůli tomuhle získává příběh krásu a roztomilost, díky čemuž si u knihy úžasně odpočinete."

"Vďaka Metafore som narazil na ďalšieho autora, ktorý by sa mohol dostať do môjho rebríčka obľúbených spisovateľov. Keďže toto je prvá kniha, ktorú som od neho čítal, tak vôbec neviem, čo môžem očakávať od jeho ďalších kníh. Každopádne veľmi rád si ešte nejakú jeho knihu prečítam. No vďaka tejto knihe sa mi naskytla jedna otázka. Aké by to bolo, keby na svete existovali ružové slony?"