Smrtící posedlost - Robb J. D.

Smrtící posedlost - Robb J. D.

přidáno: 16. 9. 2013

Série Smrtící má neskutečné množství dílů, které ale neztrácejí na kvalitě. Spisovatelka J.D. Robb, kterou můžete znát i pod jejím skutečným jménem Nora Roberts, napsala obrovskou spoustu románů, které se těší velké oblibě. Píše nejenom detektivně zaměřené romány, ale i knihy s trochou romantiky. Každý díl Smrtící série má svůj samostatný příběh, takže je jedno, kterým dílem začnete. Jen události týkající se Eviny minulosti se dozvíte postupným čtením od prvního dílu.

Milovníkům detektivních případů bych Smrtící posedlost doporučila určitě nejvíce. Nejedná se o totiž o typické vyšetřování, kdy díky náhodným důkazům ihned odhadnete vraha. Tento případ je zapeklitý, složitý a čtenář ho postupně odhaluje společně s vyšetřovateli. Kniha vás dokáže pohltit a vy budete netrpěliví, aby jste se dozvěděli, kdo ti vrazi jsou. Jaký byl důvod jejich chladnokrevného činu. Dokáže Eva ochránit malou Nixie? Tyhle a spousta další otázek se vám budou během čtení převracet v hlavě. Pravdu se ale dovíte až pod dočtení tohohle skvěle napsaného románu.

CELOU RECENZI najdete ZDE.

přidáno: 20.3.2012

Smrtící posedlost je jedna z nejsložitějších knih, na které kdy narazíte. Všechno je dokonale zapeklité a pospojované, ale nikdy se v příběhu neztrácíte. Pokud hrdinové vědí, co ta věc je a s čím souvisí, víte to také. Příběh je velice reálný a strašidelný. S každou stránkou se chcete čím dál tím víc dozvědět, kam to všechno míří, takže čtete téměř bez dechu, a najednou jste na poslední stránce a konečně máte možnost se po dlouhé době pořádně nadechnout. Ale stejně hned toužíte po dalším dobrodružství!

ZBYTEK recenze si můžete přečíst...