Tajemství análního sexu - Taorminová Tristan - Recenze

od: Veronika Panovčíková

přidáno: 6.5.2010

Je více než užitečné, že dnešní doba se zbavila studu a puritánství oproti dobám předešlým. Na každém rohu nás vítá polonahý billboard a o sexuální výchově se mnozí dozvídají ruku v ruce se vstupem do školy.

Snad vlivem tohoto erotického šumu kolem nás, snad vlivem pokrokové osvěty vznikla publikace o jedné ze sexuálních technik - kniha Tajemství análního sexu od Tristan Taorminové. Většina takto zaměřených knih poučuje a obohacuje čtenáře v klasickém pohlavním styku. Taorminová šla na věc ale od lesa, odzadu, chcete-li a na stránkách své knihy tiše, leč vášnivě odhaluje a všeptává ono, pod peřinou skryté, tajemství análního sexu. Jak sama autorka píše, anální sex je v naší společnosti stále tabuizován - ovšem, dochází k pokroku a dialog o této erotogenické zóně pomalu započal. Velkým krokem je jistě i tato její kniha.

Zdá se vám to příliš zvrhlé a vulgární psát o těchto věcech takto veřejně? Tak odhoďte stud  a nudné stereotypy a čtěte dále. Autorka pikantně provází krok za krokem až k samotnému aktu a vlastně ještě hlouběji, tedy dál. Přes partnerskou  komunikaci o tom, co se komu líbí a jaké vášně sdílí se svým partnerem, se dostáváme k praktickým radám, které se postarají o tom, aby anální styk byl co nejpříjemnější a zároveň vzrušivější, než můžeme očekávat. Knihu mohou jako příručku použít i naprosto nezkušené páry, jelikož přináší rady i v úskalích, které mohou nováčky od análního styku odradit. Jak si poradit s příliš velkým penisem, jak si užít vášně v těhotenství nebo jaké hračky mohou zpestřit toto tajemnější milování - to vše Taominová zná. A pokud ještě pořád váháte, zda je tato kniha o tajemné vášni análního sexu pro vás - mohou vám být inspirací reálné fotografie nabízející ty nejlepší polohy pro přímo exaktické rozkoše provázející celou knihu. Fotografie jsou názorné, choulostivé a všechno, jen ne cudné. Vrcholem knihy jsou erotické povídky, které můžete využít pro navnazení svého protějšku a poté mu předat své tajemství nabyté v této knize o análním sexu.

Tak odhoďte stud, zapojte fantazii a rozšiřte své vášně o další malé tajemství.