Vivienne Westwoodová

Vivienne Westwoodová

Od: Knihomolno
Přidáno: 4. 1. 2015

Nejvíce mě motivoval fakt, že Vivienne neměla nic zadarmo. Narodila se do chudé rodiny, od malička byla zvyklá tvrdě pracovat a postupně si plnila sen, až se stala legendou. Jistě, každému se nepoštěstí, ale je to důkaz toho, že pokud se člověk nevzdá a zarytě si jde za tím, co považuje za správné, má šanci.

Kniha je doplněna i o fotografie modelů i samotné návrhářky a její rodiny. Přiznávám, že punkerský styl není úplně moje, ale rozhodně je zajímavé si je prohlédnout.

Jsem nesmírně vděčná za možnost si tuto knihu přečíst, protože mi opravdu udělala velikou radost a rozhodně mám na Vivienne úplně jiný pohled. Je to příběh, který ve mně zanechal krásný zážitek.

MÉ HODNOCENÍ: 100%

CELÁ RECENZE ZDE

Od: Blog Marek Zákopčan
Přidáno: 19. 10. 2015

"Životopisy nepatria medzi moje obľúbené žánre. Na môj vkus sú totiž málo "dejové" a vždy sa radšej zaujímam o vlastný život ako o tie cudzie :-)) Keď už však po nejakom z nich siahnem, väčšinou ide o tituly z vydavateľstva Metafora. Jeho edícia je tvorená zaujímavými knihami, ktoré mi z času na čas predsa len dokážu rozšíriť obzory. V poslednom čase to bola napríklad kniha o manželkách Ernesta Hemingwaya alebo priam fascinujúci príbeh obrazu Dáma v zlatom od Gustava Klimta. V týchto dňoch vychádza pod hlavičkou Metafory prvý autorizovaný životopis módnej legendy Vivienne Westwoodovej, a keď som dostal ponuku prečítať si ho ešte pred vydaním, potešilo ma to. Už prvé strany ma totiž presvedčili, že nepôjde len o priblíženie návrhárkiných vrcholných momentov, ale že je v jeho moci preniesť čitateľa na prehliadkové móla a zažiť ruch a vzrušenie zákulisia takmer ako na vlastné oči."

Celou recenzi si přečtěte ZDE

Od: Zápisník jedné knihovnice
Přidáno: 19. 10. 2015

"Biografie Vivienne Westwood je opravdový bonbónek. Kronika druhé poloviny 20. století, encyklopedie módy, průvodce hudebním světem, reportáž, rozhovor. To vše najdete v knize Iana Kellyho. Je to jako droga, stránky ubíhají a vy se noříte do světa, kde není nic nemožné. Vezměte si starý svetr, udělejte do něj díry, spíchněte si tričko zicherkami... buďte sví, buďte punkoví. Stejně jako Vivienne Westwood."

Recenzi si můžete dočíst ZDE