Zázraky se dějí - Brian Weiss

Zázraky se dějí - Brian Weiss

Z blogu
přidáno: 17.9.2013

Tato kniha mi hodně dala, hodně ve mě posunula a jak autor píše na začátku, tato kniha ve vás hodně změní. Autor na začátku své knihy píše o tom, jak vystudoval obor psychiatrie, a že by ho nikdy nenapadlo dát se na cestu regresního terapeuta do minulých životů. Byl samozřejmě skeptický a na věci mezi nebem a zemí nevěřil, prostě takový ten "vědec", který se řídí pouze logikou. Jenže jednoho dne k němu přijde mladá Catherine a ta má velký strach z lidí a její fobie se každým dnem zhoršuje. Pan Weiss se rozhodne ji zhypnotizovat a co se nestane? Začne hovořit o svém minulém životě, v tom se odkryjí mnohé věci, které napomůžou tomu, aby se vyléčila.

Vlastně si vzpomene na svůj minulý život a uvědomí si, že dostala jakoby další "šanci" na této planetě, aby tentokrát neudělala tatáž chybu jako předtím, aby se dostala na další úroveň vědomí, a že to co se stalo v minulosti neovlivní její pohled na svět teď :). Sám autor říká, že se sem rodíme stále opakovaně v takovém kolotoči, jako ve škole a postupně se posouváme na vyšší úrovně.
Kniha je sepsána z mnoha, vážně mnoha příběhu, které popisují osoby, které si těmito prožitky prošli a ,kterým to moc pomohlo :).

"Jednu paní stále bolel krk a nenechala si na něho sáhnout, někdy dokonce přestávala mluvit a doktoři nedokázali určit diagnózu. Později při regresi se dozvěděla, že v minulém životě byla rytíř a její nepřítel jí bodl mečem do krku. Když se z regrese vzbudila mluvila důrazně a nahlas."

Autor hned na začátku uvádí, že kniha by se měla číst s občasnou přestávkou a uvědoměním ne nárazově.
Mě osobně se moc líbil tento příběh - samozřejmě každý si v knize najde to své- to co ho zajímá a zaujme- žili jsme tu už mnohokrát, vystřídali jsme barvy pleti, svůj původ různé jazyky a ať už tomu věříte nebo ne, kniha je opravdu jedním slovem zázrak :-).

Z blogu
přidáno: 3.9.2013

Některé příběhy se mi zdály až k neuvěření, ale přesto zajímavé. V této knize jsem si vybrala dva příběhy, které mě oslovily a které se mi nejvíce líbily. První je od úcastnice semináře Kaaran Bovdenové, která se Weissova semináře poprvé zúčastnila koncem devadesátých let na Veletrhu židovské knihy a pak znovu po několika letech v St Louis. Kaaran od dětství v duchu vídala jakoby filmy, které připomínaly dějiny různých období. Jeden z těchto jejích zážitků se odehrál během druhé světové války, kde byla jako malá holčička z židovské rodiny. Její příběh popisuje její bezstarostné dětství nedaleko Prahy. Jmenovala se Anna Szoszana.Když jí bylo osm let, chodila do školy v Amsterodamu. Rodina se každou chvíli stěhovala a měnila místo svého působiště. Nakonec se stalo to, že se během druhé světové války, jako spousta dalších židovských rodin, dostali do koncentračního tábora. Kaaran byla ubytovaná pouze se svou matkou, zbytek své rodiny už neviděla. Pak byla Kaaran nemocná a už si pamatovala pouze nádherný pocit radosti, štestí a bezstarostnosti a viděla samu sebe, jak létá v mracích a pod sebou vidí své mrtvé tělo na hromadě dalších lidských těl. Tento příběh byl pro mě silným zážitkem a tekly mi při něm slzy smutku. V tomto příběhu nejde tolik ani o ten minulý život, ale o to, že to je historie a že se právě tyto hrůzy děly.

Druhý příběh, který se mi velmi líbil, vypráví Asia Voightová, která se po spoustu let zabývá komunikací se zvířaty a která nedá dopustit na svého koně Magica. Jednoho dne se jí však začne něco připomínat a ona se tomu poddá... Začne zjišťovat, že Magica zná již z jednoho ze svých minulých životů. Tenkrát to býval kůň jejího manžela, kterého shodil a on následkům pádu na místě podlehl. Shayna (tak se tenkrát Asia jmenovala), byla tak nešťastná, až z toho v řece utopila jejich společnou dcerku Ayashu. Při čtení tohoto příběhu mi zase běhal mráz po celém těle a nedokázala jsem pochopit, proč tenkrát Shayna potrestala i svou malou dcerku.

Překvapilo mě, že návratem do minulosti můžete vyřešit své osobní problémy či se zbavit nějaké konkrétní fyzické bolesti. Sice stojím nohama pevně na zemi, ale tato kniha je opravdu zajímavým zážitkem, který rozšíří naše obzory.

Zbytek recenze najdete zde: http://monushka6.webnode.cz/knizni-recenze/brian-l-weiss-zazraky-se-deji/