Žena v černém: Anděl smrti - Martyn Waites

Od: Bloggerka Lucy
Přidáno: 21. 8. 2014

"Knize nemohu dát nic jiného, než plný počet – tedy 5 hvězd. Jsem ráda, že není druhý díl, který přesně navazuje na předchozí knihu Žena v černém. Ten příběh je pryč, všichni ho akceptují, ale už bohužel nejde nic změnit. A náhle se vracíte do domu, do místností, do minulosti, která je s nimi svázána. Tušíte, že se tu stalo něco smutného, ale nevíte, jak moc blízko pravdě jste."

Celá recenze k přečtení ZDE.

Od: Bloggerka Polgara
Přidáno: 4. 8. 2014

"Žena v černém: Anděl smrti je chytlavé a mrazivé čtení, které zvládnete za jeden den. Martynovi se povedlo skvěle ztvárnit postavy a jejich rozpoložení v období 2. světové války. Věřili jste jim, bylo to skoro, jako kdyby skutečně existovali. Zároveň nádherně vystihl ponurou atmosféru opuštěného venkova, zchátralého domu v němž musí žít. Právě tohle je mnohem děsivější než samotná žena v černém. Je tam, víte o ní, ale vnímáte ji spíše jako bonus, který dotváří atmosféru tohoto vyprávění. Jen občas už vám trochu leze na nervy a přejete si, aby se s ní konečně někdo vypořádal."

Zbytek recenze k dočtení ZDE.

Přidáno: 31. 7. 2014

"Musím uznat, že Martyn Waites úžasně popsal atmosféru celého příběhu. Je to pomurá, strašidelná kniha a z detailního popisu atmosféry a prostoru ta pomurost, strach a smrt úplně dýchá. To mu opravdu nemůžu vytknout, protože to byla věc, ze které jsem měla nejvíce husí kůži a ze které mě mrazilo v zádech.
Tak všeobecně se Waites hodně soustředil na popis okolí a postav."

Od: Blog Crazy New Days
Přidáno: 31. 7. 2014

„Já jsem si okamžitě zamilovala příběh malého Edwarda. Chlapeček, který s nikým nemluví a pořád v rukou žmoulá malého kašpárka, se pro mne stal srdcovou záležitostí. Kolikrát jsem měla chuť vlézt do knihy a ochraňovat ho."

Celá recenze k přečtení ZDE.

Od: Blog Devil's handbag
Přidáno: 28. 7. 2014

"Ačkoliv hororové prvky jako také v knize rozhodně nechyběly, nijak jsem se nebála. Nevím, čím to bylo, ale... žádné mrazení v zádech ani husí kůže. Prostě jsem příběh zhltla a užila si ho. A neměnila bych. Na začátku jsem se měla trochu nahnáno, ale ke konci mi to už nijak nevadilo. Samozřejmě, žena v černém byla opravdu děsivá postava, kterou hnala její nenávist a zabila dvě děti. Usilovala hlavně o Edwarda, jehož se Eva rozhodla ubránit za každou cenu. Šířil se okolo ní smutek a žal a vztek a měla moc nad celým domem. Přesto jsem se ale příliš nebála, ale možná to bylo i tím, že jsem četla v parném odpoledni :D."

Celá recenze k dočtení TADY.

Od: Blogger Marek Zákopčan
Přidáno: 22. 7. 2014

"Žena v černém - Anděl smrti je síce voľným pokračovaním, ale môžete po ňom siahnuť aj bez znalosti pôvodného príbehu. No podľa môjho názoru je vždy lepšie poznať aj predošlé udalosti, už len pre komplexonosť celého deja a lepšie pochopenie niektorých súvislostí a odkazov (napr. vyhorený dom v dedine, detská izba v dome a pod.). Knihe sa nedý uprieť tajomná atmosféra, "živé" postavy a nepredvídateľný koniec. Krátke kapitoly sú dynamické, akoby ste sledovali strihy vo filmovej podobe. Nečudo, ešte tento rok by sa mala do kín dostať aj táto predloha a ja si ju určite nenechám ujsť."

Od: Blog milennesworld
Přidáno: 22. 7. 2014

"Knihu jsem četla doslova jedním dechem, protože číst ji o půlnoci se nevyplácelo, nicméně se mi po dějové stránce neuvěřitelně líbila. Byla jsem z ní nadšená a přesto i šíleně vyděšená, takže kdo chce knize dát šanci, připravte se na pár bezesných nocí, pokud horory špatně snášíte. Druhou polovinu hvězdičky jsem bohužel musela strhnout za technické zpracování, protože ani to nebylo úplně dokonalé, nicméně si myslím, že se najde spousta lidí, komu se to bude líbit, buď více, nebo méně než mě. Za sebe knihu rozhodně doporučuji a níže je hodnocení."

Recenze k dočtení TADY.

Od: Bloggerka Cathy
Přidáno: 22. 7. 2014

"Čo sa však autorovi skutočne podarilo, to je opis temnej a tajomnej atmosféry a prostredia. Znakom ženy v čiernej boli čierne škvrny od plesne. Autor dosiahol to, že pri každej zmienke o týchto škvrnách som sa mračila odporom a cítila som skutočné napätie. Zároveň som si dokázala veľmi živo predstaviť aj opisované prostredie, obdobie druhej svetovej vojny - padajúce bomby, prelet lietadiel - aj strach, ktoré postavy pociťovali. V tomto ohľade sa mi teda kniha veľmi páčila, takže je veľká škoda, že autor nepopracoval trochu viac aj na samotnej zápletke."

Celou recenzi najdete ZDE

Od: Blog Knižní království
Přidáno: 21. 7. 2014

"Děti pospolu drží každým krokem a vzájemně si kryjí záda. Výjimkou je ale Edward, který od smrti své maminky nepromluvil. Od chvíle, kdy byl zavřený v jednom pokoji v domě, v rukou neustále svírá kašpárka, který se rozpadá hnilobou. Děti mají občas pocit, že si Edward s loutkou povídá. Je možné, že by ho Žena v černém měla ve své moci?"

Zbytek recenze ZDE

Od: informuji.cz
Přidáno: 21. 7. 2014

"Anděl smrti je důstojným pokračovatelem veleúspěšného hororu Žena v černém a rozhodně ho mohu všem jeho příznivcům doporučit. Ani chviličku se nebudete nudit. Přidávám pouze varování, že nejspíše utratíte více za elektřinu. Po jeho přečtení jen tak neusnete."

Celou recenzi najdete NA WEBU.

Přidáno: 14. 7. 2014

„Horor Žena v černém mi vyrazil dech. Knihu jsem otvírala s jistým očekáváním, ale to, co na mě čekalo, se nedá s ničím srovnávat. Fantastický, napínavý, hrůzostrašný příběh, který vám zabrnká na nervy a psychiku.
Už obálka vypadá tajemně a záhadně. Líbí se mi, že je v temnějších barvách s výraznými nadpisy, ale hlavně, že souvisí s obsahem celé knihy. Je na první pohled znát, že to nebude žádný romantika, nýbrž pořádný horor, který zaručeně postraší.“