Žena v černém

Hillová Susan

Věříte na duchy??? Mrazivý příběh ze staré Anglie... Také stejnojmenný film s Danielem Radcliffem v hlavní roli! Více >

Je nám líto, ale tato kniha je bohužel vyprodaná
O knize Recenze O autorovi Další informace

O knize

Věříte na duchy??? Mrazivý příběh ze staré Anglie… Také stejnojmenný film s Danielem Radcliffem v hlavní roli! Pyšný a osamělý Dům u Úhořího močálu vévodí slaným, větrem bičovaným mokřinám, přes něž vede cesta po hrázi s nezvyklým názvem Devět životů. Mladý londýnský právník Arthur Kipps, který je vyslán na pohřeb jediné obyvatelky domu, však netuší, jaká tragická tajemství se za zavřenými okenicemi skrývají. Teprve když zahlédne vyzáblou mladou ženu, od hlavy k patě oděnou v černém, začne se ho zmocňovat plíživý pocit nejistoty, který ještě posilují podivné poznámky místních obyvatel a neochota mu cokoli bližšího sdělit. Kdo je ona tajemná dáma a co má společného s hrůznými událostmi, které se ve zdech opuštěného sídla a kolem něj odehrály – či snad odehrávají dodnes? To nejlepší, co bychom mohli očekávat od viktoriánského románu, překvapivě nalezneme v příběhu soudobé moderní autorky. Sugestivní atmosféru prastarých anglických sídel, zlověstných opuštěných slatin, hřbitovů a všudypřítomné mlhy, lidské zoufalství a vášně sahající až za hrob, to všechno vás vtáhne do sebe – jako náruč bezedných močálů, která sevře a nepustí. Ale při rozsvícené lampě a se sklenkou něčeho dobrého je přece příjemné se trochu bát, co říkáte? Hlavní roli právníka Arthura Kippse, ve stejnojmenném filmu, ztvárnil Daniel Radcliffe, známý veřejnosti především jako Harry Potter. Režie se ujal James Watkins (Jezero smrti), novelu pro filmové plátno upravila scenáristka Jane Goldmanová (Hvězdný prach). Film do českých kin přináší společnost EEAP (www.eeap.cz). Tato předloha má rovněž svou divadelní podobu, hororový příběh jste mohli zhlédnout v režii Ondřeje Brouska na scéně pražské Komorní Fidlovačky. (www.fidlovacka.cz).

Nemůžu jinak. Kniha byla pro mě skoro bezchybná a zanechala ve mně ty správné pocity, které taky měla.Knize dávám 5 hvězdiček.
Celá recenze na Utek-do-knizniho-sveta.blogspot.com

Z knihy Susan Hillové jsem byla opravdu nadšena. Mám ráda detektivní příběhy i horory. A tato je vlastně něco mezi tím. Není potřeba hokejová maska a sekera v ruce, abyste se báli toho, kdo se skrývá za dveřmi. Žádné litry krve tady také nepotečou. Sílou tohoto příběhu je napětí, kterým autorka dokáže udržet čtenáře napnutého jako strunu na houslích. Nahlíží do lidské mysli, ukazuje, čemu je člověk schopen uvěřit. Vše je v hlavě. Je to příběh s velice silným podtextem prezentující sílu lidského myšlení.
Celá recenze na Klubknihomolu.cz

O autorovi

Hillová Susan

Susan Hillová se narodila ve Scarborough ve Velké Británii a vystudovala King’s College v Londýně. Se svým manželem, odborníkem na Shakespearovo dílo, Stanleym Wellsem žije v hrabství Gloucestershire. Mají spolu dvě dcery a provozují malé nakladatelství jménem Long Barn Books.Romány a povídky Susan Hillové už získaly Whitbreadovu cenu stejně jako cenu Somerseta Maughama a Johna Llewellyna…

Další knihy autora

Další informace

Tištěná kniha